Az egészség reklámja - az egészségmarketing lehetőségei Magyarországon
Szakmai konferencia a ReklámFeszten
Az egészségügyi rendszer egyik legnagyobb betegsége, hogy kommunikációs szakadék van az információra éhes betegek és hozzátartozóik, és az egészségügyi információkat birtoklók között. Ezt a szakadékot kell áthidalni úgy, hogy a kommunikációs piac szereplői valamennyien tevékenyen részt vállaljanak az információs szakadék feloldásában.
Erről tanácskoztak a Reklámfeszt nagy érdeklődéssel kísért szakmai rendezvényén az Egészség reklámja - az egészségmarketing lehetőségei Magyarországon című konferencia résztvevői, az egészségkommunikáció elismert szakemberei szerdán délelőtt a budapesti Akváriumban.
Az egészségügyi szolgáltatóknak sokkal intenzívebben kell kapcsolódniuk a betegek egymás között folytatott párbeszédeihez, hogy érdemben tudjanak válaszolni az egészséggel és a betegségekkel kapcsolatos kérdésekre. Ez az alapja a magasabb szintű szakmai kommunikációnak, annak érdekében, hogy hatékonyabb legyen a gyógyítás és a megelőzés is. A piaci trendekből kiolvasható, hogy az érdeklődők keresik a célzott és minőségi tartalmakat.
A médiatulajdonosok feladata, hogy a minőségi tartalmakat a lakosság felé a legújabb csatornákon keresztül is eljuttassák, a hirdetői piac számára pedig hatékony, célzott elérést biztosító megoldásokat alakítsanak ki. Bár a betegek és hozzátartozóik napjainkban egyre inkább az internetet használják, hogy információt gyűjtsenek, ez nem jelenti azt, hogy el kell vetni a hagyományos kommunikációs eszközöket. Ezért integrált kommunikáció kialakítására van szükség, ahol kreatív stratégiák segítségével, a hagyományos és újmédiás eszközök egyidejű felhasználásával biztosítható az információ, akár párbeszéd formában is.
Az egészség konferencia a piaci folyamatok áttekintésével, az egészség fogalmának időszerű értelmezésével elemezte a hazai egészség-trend alakulását a különböző piaci szereplők - állam, szakma és fogyasztók - szemszögéből. (További részletek és információ: napidoktor.hu)
Szponzorált tartalom